lørdag 22. november 2008

Markedskreftene vi ikke liker vil Soria Moria Regjeringen regulere


Nå sitter jeg her og klør meg litt i hodet over en problemstilling jeg finner vanskelig å definere: Norges folk vil ha forbud mot kjøp av sex... Ok tenkte jeg og fikk plutselig øye på Jompa Tormann i flash over netthinnen. Oi oi oi, hva kunne dette bety? Hvorfor denne sammenblandingen?

Etter å ha tenkt litt så tror jeg det må være sammenblandingen av absurditeter i begge verdener som spilte meg et puss.
Noen vil drepe Jompa for å bli rik på å forfalske helleristninger for å øke turismen, mens norske politikere må fohindre norske menns etterspørsel etter kjøpt sex i Norges paradegate. I filmen blir ikke Jompa drept men derimot hele bryllupslaget må bøte med livet. I Oslo blir ikke den norske mannen drept eller forhindret orgasme, men gatejentene blir landsforvist etter alle kunstens regler. Jompa ble ikke gift, men greier likevell ta en grusom hevn over de som ødela festen hans. Oslos horekjøper vet å holde kjeft. Det er ille nok at han kjøper sex, men ekstra ille er det at han har sex med mørke jenter fra Afrika. Der nede er det jo så mye AIDS og HIV!... han burde tenke mer på sin kone og sine barn. Tenk å utsette dem for denne fare!

Det er nå godt vi får tilbake Christianias sedlighetspoliti. Personlig synes jeg vi kan bytte om på byens navn også i samme slengen. Hvis så hadde skjedd så kunne man liksom vandre gatelangs og innbile seg en verden som den Hamsun og Jæger levde i. Vekteren ved Akerselva natterstid som håndhever portforbuet og tviholder på Grunnlovens regler mot visse etniske grupper i Norge.
Skulle man være så uheldig å nærme seg havna risikerer man med rett å bli tvangshyret på utenlandsfartøy som trenger billig arbeidskraft... jeg drømmer meg bort.

Kanskje blir ikke Oslo satt tilbake i tid. Muligens bør vi forvente åpne Pick-Ups som dundrer nedover gata for å fange ei jente som har kysset offentlig. Deretter fylles Oslo TVs kveldssending av dagen halshogging/ heksebrenning på nye Ullevål stadion... Eller blir det mer som en "Catch a predator" fra TVN hvor Sedelighetspolitiet slår inn naboens dør for å se om han har kjøpt sex med en stusselig forlovelsesring?
Dette er kjente arbeidsområder for Politiets Utlendingsenhet, det faller derfor naturlig at de tar hånd om disse oppgavene. De er gode på dette felt. de skiller enkelt på kjøp av sex i bytteforhold med omsorg, sosial status, kjærlighet og gode middager/ selskaper.

Jeg sitter igjen å undrer på dette med friksjon og bytting av penger. Saken handler om kroppskontakt i kjøpt form. Sosiale omstendigheter er uvesentligheter.

Hvordan skiller man egentlig massasje fra sex? Går grensen på type hud som er i kontakt med hverandre? Slimhinner forbudt?.... jeg blir mer usikker, og får et nytt bilde av Jompa, der han avviser den skjønne Politikvinnen som liker han svært godt. Henger dette egetlig sammen tenker jeg. Er det hudtyper og friskjonen som skiller det "normale" mot lovbruddet?... og hva så med innføringen av EU`s tjenestedirektiv; har de eksakte regler på disse tjenestene i Italia/Tyskland/Nederland? ,,, jeg tviler, men regner med at fagforeningen min har kontroll på dette og kjemper min sak i de rette fora.

Kan det tenkes at Jompa og horekunden egentlig er seksuelt fortrengte i sine virkeligheter? Er det Jompas forhindrede utløsning som gjør han så absurd hevngjerrig, eller er det alt det tapte brennevinet?
- Hvordan reagerer så Norge på sine hungrige menn som tørster sånn etter en orgasme at de er villige til å betale for det? Joda, man har funnet ut at det å forby kjøpet vil hindre mange fra å være moralsk svake i rus/ fyll og ukristelighet.
Man skal dømme de svake i dette land. Og mannen skal frarøves sin frie orgasme, ved å hindre han i å bli fristet av skjøger likekjønn og andre underarter.
Det er likevell ikke hans orgasme som er de folkevalgtes egentlige problem; det er snarere det at han ligger med svarte kvinner. For før de mørke jentene ble synlige i Karl Johan var det ingen som brydde seg om dem. Her er det visst nok noen som har tuktet det frie markedet vel langt og tråkket over noen uskrevne grenser.. men jentene er i godt selskap om dagen. De frie Markedskreftenes liberale verdier seiler i motvind og rammer veldig mange. Høyrepolitikere og Horer sitter i dag i samme båt, en seilbåt i motvind.
..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar